vagentilldromhuset

2010-06-27
19:42:08

fortfarande inte så bra på det här ;)
Hejsan på er!

Jag vet att jag är så otroligt dålig på det här just nu =) Jag har inte tagit några nya bilder på vårt pågående projekt, men det kommer. Uffe håller på att tapetsera  nu och jag har fått uåå lite fler lådor och luckor så jag ska försöka fixa lite kort på det, men nu ska jag jobba på frita i en vecka och kommer väl antagligen vara helt slut =) I veckan kommer förhoppningsvis även elektrikern och fixar det sista som har med elen att göra, hoppas att det går bra! Det är väl så som det ser ut just nu med renoveringen.


Bröllopsplaneringen har ju även börjat. Vi fick nog ganska mycket gjort iaf på vår första träff :) Kyrkan är bokad och klar, hon som Uffe pratade med tyckte att vi var lite tidiga, men hon tyckte samtidigt att det var bra :) Gästlistan är även den klar, 70 personer blev det till slut, men det var 181 på listan från början och då är det nästan BARA släkt, vi fick banta ner det "lite".


Nu ska Uffe och jag se på FARSAN!!


Ha det bäst!!!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: