vagentilldromhuset

2010-06-18
07:38:54

dååååååligt =(
Ja, jag är så ledsen över den sjukt dåliga uppdateringen, sorry, sorry!!!!! Just nu sitter jag i soffan och tar igen mig lite efter morgonens promenad, det började precis att regna innan jag kom hem, så jag blev inte så blöt. Ikväll eller eftermiddag blir det ju förstås, ska kompisarna och syrran och Jimmy komma hit, vi ska haplaneringsdag inför det kommande bröllopet, inte Kronprinsessans då utan mitt... Tjejerna tar sig hit med bil och killarna har fått för sig att dom ska cykla hit med en ryggsäck full av öl...när kommer dom hem då??? Troligtvis inte förrän SENT!! Vi tjejer får väl fixa maten, äta och planer innan de kommer ;) Det ska iaf bli jätteroligt och jag ska inte dricka något med alkohol i eftersom jag är barnvakt på lördag-söndag till världens sötaste tjej =)


Imorgon (lördag) är det släktträff på pappas sida, det ska bli trevligt. Den börjar kl 14 och håller på tills...det slutar skulle jag tro.


Igår jobbade jag och var så sjukt trött på morgonen, men fick en underbar överraskning från ett par vänner...skriver inte vilka eller vad eftersom jag nte vet om jag får. Men efter att jag fick veta överraskningen blev jag så glad och så pigg =) det var världens bästaste KRAMAR TILL ER!!!

Ja, ja kanske ska ta tag i den här dagen igen då


hörs




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: