vagentilldromhuset

2010-07-17
16:12:21

ett år kvar...
Goddagens!

Idag (igår) är det ett år kvar till bröllopet, bara att lägga sig i hårdträning då =) Förhoppningsvis blir köket helt färdigt snart oxå så att jag får tillbaka lusten att laga mat. Uffe har precis satt upp mosaiken som ska vara bakom fläkten, det blir kanonfint, tyvärr så var kamerabatteriet urladdat så jag ska ta foton direkt när det har laddat klart så att ni får se =)

Det är första semesterdagen idag....sååå skönt....semester tre veckor, jobba en vecka och semester en vecka innan skolan börjar. Det ska bli skönt med lite ledigt... Under semesterna ska vi åka ner till kompisarna i Göteborg och träffa deras lille son som vi inte har träffat än trots att han föddes i februari...fy skäms på oss! Det ska bli så trevligt att se dom alla tre!! Längtar!! DEt blir även en tripp till Kolmården med min syster, Jimmy, Nadja, Jonna och såklart även lilla Signe!! Uffe ska vara hemma och hjälpa elektrikern med det sista...sen är ALL el bytt i HELA huset! Det känns tryggt!!

Igår var det min födelsedag och det var en väldigt bra dag!! Fick bra och fina presenter och blev firad av både arbetskamrater och av familjen, TACK TILL ALLA ER!!!!

Kramisar på er <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: