vagentilldromhuset

2010-07-30
08:16:10

bänkskivorna...
jag har ju glömt att säga något om dom. Ja, jag satt ju här framför datorn en kvart innan dom skulle komma, och vad händer när vi öppnar paketen?? Jo, en av de 5 delarna som vi beställt hade INTE en rundad kant som de andra 4... =( det skulle ta cirka 5-6 veckor innan vi får den nya =( inte så väldans upphetsande om jag får säga så. På IKEA så var dom iaf väldigt trevliga och sa att vi fick göra åverkan i den felaktiga skivan, vi måste ju ha ett fungerande kök...så vi ska iaf såga ut för diskbänken. Annars var skivorna jättefina och det kommer bli jättefint ihop med köket och allt annat!!!


Ja, nu ska jag väl börja i källan och städa lite, hatar att det ser ut som skit överallt i HELA huset när man renoverar yttertaket, men som sagt jag ska börja ta tag i det nu!!


Kram på er allihop!





Kommentar:
#1: Josefin

BILDER linda för helvete BILDER!!!! =P

2010-08-08 @ 13:38:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: