vagentilldromhuset

2010-01-21
12:16:03

tenta-dag... :/
Hejsan på dig!
Idag är dagen då jag ska visa mina kunskaper om celler, matmolekyler, evolution, mekanik, glykolys, citronsyracykeln och elektrontransportkedjan, bland annat....känns lite sisådär. Med rätt frågor kanske jag kan klara mig, men hur troligt är det att just jag ska få de "rätta" frågorna? Jag får helt enkelt berätta för er senare hur det har gått ;) Imorgon ska de som inte klarat sig få ett mail...bara att vänta och se! Tentan börjar kl 15,15 så håll tummarna!!!!



Nu har jag under ett och ett halvt år tråkat Uffe med massa begrepp inom läraryrket...och nu ska han börja plugga ekonomi inom företag och produktion...så nu får jag igen efter allt jag har gjort med honom! Under ett halvår ska han plugga och jobba heltid, ibland mer plus att vi håller på med en omfattande renovering på undervåningen...hur ska detta sluta???



Imorgon är jag ledig...JIPPIIIII...ska åka ner till Finspång och låna två böcker på biblioteket, samt åka till återvinningen och se om jag kan hitta ett STORT GAMMALT linneskåp eller liknande. Ska helst vara högt och brett men inte så djupt, får se om jag hittar något. Det kan se lite"skruttit" ut, det gör ingenting ska ändå göra iordning det, måla och kanske patinera lite!!!!!!! Hoppas jag hittar något som är bra och billigt! Vad jag ska ha det till?? Ja, det får ni veta senare när jag har hittat ett =P


Hörs senare!!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: