vagentilldromhuset

2010-01-13
09:03:07

onsdag...
Hej!
En ledig dag! Från skolan alltså, eller jag ska ju plugga till tentan som är nästa vecka, men jag ska inte in till skolan =) Var lite trött imorse efter gårdagens spinningpass, hujeda mig vilken smärta jag har i "sittdynan". Det är bara att stå ut för nästa tisdag blir det ett pass till. Imorgon är det cirkelpass som gäller och på söndag är det linedance, som jag själv håller i och jag har inte förberett nån dans, måste nog göra det i kväll eller i morgon!! Dagen idag ser ut som följer: jag ska plugga lite innan jag åker ner till Finspång och sitter barnvakt åt Signe ett par timmar när hennes föräldrar pluggar, sen ska jag väl hem och laga lite mat åt mig och min käraste och sen bli det antingen lite plugg, eller att fixa en dans eller kanske både och :) Sen är det lite läsning i andra boken ur HP-serien, snart klar med den oxå sen är det natti natt. Just det ska hämta en nyckel också, får inte glömma!!!


Renoveringen: Ja, den står lite still i väntan på helgen. Vi har kommit fram till att väggen vi ska riva är bärande och har nu beställt en H- eller I-balk som ska sitta där, vet inte när vi får den, men grabbarna grus har att göra ändå på lördag ;) Taket ska rivas...ja Uffe har nog koll på allt som ska göras, jag känner mig mest ivägen ;)


Hej hej



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: