vagentilldromhuset

2010-01-09
16:46:33

nu är kökslinan borta..

Tja!
Helena: du får lägga ut bilder på erat badrum så kan vi jämföra =)
Idag har vi, eller Uffe, rivit ner kökslinan som ni kan se bild på nedan. Jag gick upp på övervåningen för jag kände mig mest i vägen. Det gick nog fortare för honom att göra det ensam än om jag satt och frågade om dittan och dattan hela tiden ;)


Igår var kusin Antero, Elin och Signe här, det var såå trevligt och tiden bara flög iväg =D Och jag slog Antero, både i golf och bowling (wii) Han var visst inte så bra som han försökte verka i början ;)
Nästa helg kommer The Thoréns och Mister Petterson på besök, Johanna och jag ska dricka vin medan grabbarna  river den sista väggen, som troligtvis är bärande...hjälp...hoppas att det går bra!


Väntar just nu på kusin Adde och Sofia som skulle komma hit på eftermiddagen när Sofia slutat jobbet...de har inte kommit än, och jag gissar på att de inte kommer =)
Hej, hej!!



Kommentar:
#1: helena

Tyvärr så har vi inte råd att göra badrummet ännu... Vi började köpa grejor men så fick vi vattenläcka på toan däruppe o fick renovera den ist. Inte kul när vi har världens fulaste badrum! Bruna väggar, brunt golv o blått handfat o toa! :) Snyggt va? :)

2010-01-11 @ 09:49:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: