vagentilldromhuset

2010-01-07
10:24:38

Köket inhandlat...

Hej hej!

 




En bild på väggen som inte finns längre =)


Igår åkte Uffe och jag till IKEA, för att beställa köket...det fanns hemma...och gissa om det var många kartonger?! Tre vagnar kom vi ut med och det var ett gissel att få med vagnarna när vi bara var två stycken och de var fullpackade med kartonger och det blev lite vikt på vadera vagn. Tur att starka Uffe var med =) När vi kom hem skulle allt ner i källaren...och jag ska säga dig att trappan ner till källaren blir VÄLDIGT hal när man har snö under skorna, jösses, vet inte hur många gånger jag höll på att slå omkull.


Idag är det lite städning som gäller eftersom kusin Antero och hans fina familj ska komma hem till oss imorgon och vi ska spela Wii och äta tacos. Uffe ska idag fixa en grind till trappan så att inte lilla Signe får för sig att springa rakt ut ;) farliga de små ettåringarna :) Tvätta måste jag göra oxå, en maskin är redan inne och snurrar för fullt!


Hej svejs



Kommentar:
#1: Losan

De går undan. nästa vecka kommer köket vara klart=)

Va trevligt du får hälsa kusin vitamin o familjen!

2010-01-07 @ 17:06:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: