vagentilldromhuset

2010-01-18
14:42:24

inte långt kvar till den muntliga tentan...
Hejsan på dig!
På torsdag är det tenta-dags, usch, vill inte :(  Vi har en muntlig tenta på allt vi har gjort i den här kursen...det är mycket för er som inte gått kursen! Tentan är "värd" 11 högskolepoäng så det gör ju inte direkt att nervositeten blir mindre och lättare att hantera, nej fy, var extremt länge sedan jag var så här nervös inför en tenta. Imorgon ska jag hem till Carina och hon ska får förklara allt för mig, eftersom jag inte fattat någonting än...stackars Carina :( Hoppas att hon står ut med mig och IQ-fiskmås (mitt).


Jag ska lägga ut lite bilder på vårat "nya" kök och "nya" vardagsrum/matrum så snart som möjligt.

Hade!!!!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: