vagentilldromhuset

2010-01-27
18:58:29

inga bilder :(
Hej
Förlåt, har helt glömt bort att lägga ut bilder, ska försöka hinna med det så fort som möjligt =) Jag har varit helt slut efter förra kursen och det känns som det inte vill släppa. Just nu sitter jag här framför datorn och väntar samtidigt på att Uffe ska komma hem. Han har varit i Strängnäs och bytt ut lite skyltar, i det "fina" vädret (snöstorm). Hoppas att han kommer snart. Hemma är det svinkallt, ingenhar varit hemma på hela dagen och det var hela 11 grader inomhus när jag kom hem vid sex-tiden, inte såå skönt. 


Imorgon är jag ledig från skolan och ska läsa lite på förmiddagen och sen ska jag vara barnvakt åt Signe-busan medan hennes föräldrar är i skolan =) Ska bli sååå mysigt. Ska även komma ihåg att åka hem till Anna Z och hämta en bok som jag ska låna och kopiera lite ifrån.


Fredag är det skolan som gäller och då ska vi börja med första grupp-uppgiften som ska vara inlämnad på onsdag nästa vecka och texten vi ska skriva är det vi ska examineras på veckan efter. Den ska handla om formaiv bedömning, kul va?? Skönt ändå att dra igång direkt med uppgifterna och beta av dem en efter en!


Hej svejs! 

Kommentar:
#1: Losan

Gosa med Signe från mig=)

2010-01-27 @ 20:55:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: