vagentilldromhuset

2010-01-22
21:28:20

hur gick tentan?
Hej
Jo, tentan gick bra! Kändes bra efteråt och idag kom svaret!! Jag klarade mig!!! Så himla skönt. Men, jag har ju ALDRIG varit så nervös inför en tenta som jag var igår :) Kom ungefär halvvägs innan jag hörde att jag hade musik på i bilen, höll även på att kräkas i bilen, som tur var höll jag mig. Jag var även helt likblek i ansiktet innan, fick jag veta av Carina som gjorde tentan innan mig ;) Hon klarade sig oxå!  Vi kommer att ha en muntlig tenta i nästa kurs oxå, men nu vet jag hur det går till och behöver förhoppningsvis inte bli lika nervös ;)


Är sjukt trött, funderar helt allvarligt på att gå och lägga mig och läsa lite. Imorgon ska vi hem till Antero, Elin och Signe. Signe fyllde nämligen ett år förra veckan och imorgon ska vi fira henne =) jag var och köpte en present till henne idag, men kan inteskriva vad det är eftersom mamma Elin kanske läser detta ;) Kan lägga ut en bild på den söta presenten i helgen!


Kram på er!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: