vagentilldromhuset

2010-02-05
09:44:22

fredag och ledig...
Hejsan

Ledig och ledig...nja inte riktigt. Har mycket att göra hemma. Alla dessa hushållssysslor...tvätta, vika tvätt, stryka tvätt, plocka undan hemma...ja, det finns så att det räcker och blir över. Ska åka ner till Finspång och veckohandla lite oxå.



Igår var jag iskolan och vi slutade en timme tidigare så jag passade på att springa ner till Stadium och köpte en vattenflaska, ett par träningsbyxor och en hood-tröja (heter det tydligen nu för tiden). Sen tog jag bussen hem och syrran hämtade mig och vi åkte och tränade på Korpen (ett cirkelpass), det var såååå jäkla skönt, kände mig så duktig!! Det är ju inte första gången jag tränade, men igår kändes det så himla bra, så nöjd med mig själv.



Imorgon blir det några varv till tippen, de har lördagsöppet...JIPPI!!! Nu kan vi få bort lite skit från vardagsrummet. Sen är det lite rivning av innertak som gäller. Det sitter en papp närmast planken i taket, sen är det en gipsskiva limmad på pappen och sen en väv som är vitmålad...välgjort, men jobbigt att få ner! Efter tippen ska syrran och jag hem till Elin och Signe och umgås lite. Ska försöka komma ihåg att ta med lit väggmålningsbilder till Elin som vi kan titta på tillsammans. Efter det blir det en tur till Världens bar med syrran, Jimmy och Uffe. Det ska bli mysigt =)


Hej svejs!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: