vagentilldromhuset

2010-12-02
09:16:28

mycket att göra...

...är det verkligen i dessa tider! Och det är därför jag har varit så inaktiv här. Jag har jobbat ganska mycket, så är det skolan som tar ganska mycket tid just nu. Vi har två litteraturseminaruim och en hemtentamen på 10 sidor som ska göras innan vi kan ta lite jul"ledigt".


Igår fick syrran och hennes karl sitt nya radhus, såklart att vi var där och hälsade på =) Vi passade på att mäta i köket eftersom vi idag ska till IKEA och köpa ett nytt kök åt dem, ja, alltså de ska köpa ett nytt kök till dem inte VI (Uffe & jag) vi ska bara följa med =)


Just nu väntar jag på att jag ska åka och få lite behandling tog visst fel på tiden, en sisådär 1,5 timmar...tur att jag kollade innan jag åkte ;)


Ihelgen ska jag ha Signe här, hämtar henne på lördag och har henne till söndagen...ska bli mysigt, fira andra advent.


JAg älskar verkligen att det är snö och kallt ute, men det behöver ju inte riktigt vara såhär kallt (-18.5) det räcker med -10 och massor av snööö =)

Visserligen en bild från förra vintern, men det är ju såå fint!!!

 

Ha det bäst så hoppas jag att jag kan göra inlägg lite oftare =)

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: