vagentilldromhuset

2010-12-17
14:58:02

jul & ringar...

...vet inte om ni vet att jag ÄLSKAR julen!!!!! Det är bara en gång om året och redan i mars längtar jag till nästa jul!! JAg tycker att det är så mysigt, med tomtar, julgran, ljus och en massa bakande =) Så här kommer några bilder på mina tomtar och granen


Mina söta snögubbar =)

 

Mina tomtar, tyvärr är dom inte så många, men förhoppningsvis har jag många år kvar att samla på mig =)

 

Mina gulliga tomtar =)

 

JA, så har jag lovat några av er läsare att fixa fram några bilder på förlovningsringarna så här kommer dom:

 

JA det var det!!! Håll tillgodo! Ska även uppdatera alla dagarna tror jag är på dag sju, men det får vänta lite

 

Kram

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: