vagentilldromhuset

2010-12-12
08:51:57

Dag 6 - Min dag

Jag berättar om gårdagen eftersom jag inte riktigt vet hur den här dagen kommer att se ut!

Gårdagen började med att jag gick upp vi 9-tiden, gick upp och käkade frukost och väntade på att Uffe skulle vakna. Han vaknade strax efter 10 och gick upp! Vi gjorde oss iordning snabbt och skulle då åka till syrran och Jimmy. Vi strulade ganska länge, vi skulle till mekonomen och köpa olja till bilen som inte fungerar som den ska och när vi kommer ut till stället där bilen står, går larmet och ingen av oss hade såklart nyckel. Så det var bara att åka hem och hämta den och sen åka tillbaka och larma om bilen.

Yes, nu var det dags att åka till syrran. Uffe och Jimmy packade in lite grejer i bussen och syrran och jag åkte och fixade mat (kinamat) sen åkte vi till huset (deras). Vi käkade och sen satte syrran och jag igång att skruva ihop de sista stommarna och grabbarna gjorde lite förarbete i köket och satte sedan in bänkstommarna.



Efter vi varit hos dom åkte vi hem och tog det lugnt i soffan en stund, jag gjorde klart julkorten oxå så nu är det bara att skicka iväg dom under nästa vecka!! Sen gick jag och lade mig, men det tog sketalång tid att somna! Fattar inte varför för jag var ju trött =)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: