vagentilldromhuset

2010-12-11
09:41:56

Dag 5 - Vad är kärlek?
Ojojoj, vad svårt! Kärlek är väl olika för alla människor?!

Enligt Svenska Akademiens ordbok betyder kärlek: "En stark känsla. Böjelse för någon med en önskan om föremålets lycka och välgång. Glädje och tillfredsställelse över att befinna sig i denna persons närhet och att göra honom eller henne till lags. Innerlig tillgivenhet".

Man kan ha kärlek till många, men på olika sätt! Jag älskar mina föräldrar, min syster, min sambo Uffe, hans familj, resterande av min släkt och såklart alla mina superfina vänner!!

När jag träffade Uffe var jag alldeles pirrig och fjärilarna i magen gjorde uppror! En härlig känsla som fortfarande efter 10 år kommer smygande och då blir jag nästan lite generad =)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om kärlek, alla som upplevt det vet vad det är och hur det känns. De som väntar på känslan och snart kommer få känna det, vet då vad det är och hur det känns!!


Känn kärleken!! Den är ljuvlig!

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: