vagentilldromhuset

2010-12-07
08:06:42

dag 3 - Mina föräldrar

Mina kära föräldrar. Min mamma heter Reija och är 47 år, pappa heter Christer och är 54 år. De träffades för 31 år sedan och har varit tillsammans ända sen dess, i år fiade de 21årig bröllopsdag.

Jag var ganska jobbig som tonåring och jag får lite dåligt samvete för mitt beteende och för vad de behövde utstå under mina många och långa tonår, FÖRLÅT! Idag är relationen mycket bättre! Jag har vuxit upp och jag vet att de aldrig någonsin slutat älska mig, även om de borde ha gjort det ett tag ;)

 

Mina föräldrar var inte så gamla när  jag föddes - mamma var bara 18 och pappa var 25. Trots det behöll dom mig och det är jag jäkligt tacksam för. De har inte alltid haft det så lätt när jag var liten (hade visst kolik) men de höll ut och jag har aldrig behövt gå utan det viktigaste i mitt liv. Jag har alltid haft mat på bordet och kläder på mig även om mamma berättat att pappa inte var så bra på det där med färgkombinationer, men jag hade ju iaf kläder på mig ;)

Pappa jobbade ständig helg under hela min uppväxt, så dagis och frita var aldrig något alternativ, han var alltid hemma. Mamma jobbade i veckorna, men var hemma på helgerna, ett bra upplägg! Vi bodde i en hyreslägenhet (3:a) tills jag gick i ettan då flyttade vi till ett radhus och där bodde jag tills jag flyttade ihop med Uffe. Mamma och pappa bor fortfarande kvar!

Jag älskar er mamma och pappa! Tack för att ni är mina föräldrar och jag är den jag är tack vare ER!!

I detta inlägg har jag inte nämnt min syster men hon kommer i ett senare!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: