vagentilldromhuset

2010-12-06
21:33:44

dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek är faktiskt Uffe!

Visst har jag varit intresserad av andra innan honom, men jag har aldrig känt som jag gör för honom. Han är den man som jag vill leva mitt liv med, dela mina tankar och känslor med. Jag vore inte särskilt mycket utan honom. Nu låter det som vi har världens bästa förhållande och att vi aldrig bråkar, men det är klart att vi gör ibland. Inte alls ofta nu för tiden, det var mer förr vilket nog kan bero på att vi arbetade tillsammans i sju år! Idag har vi mer egna liv, jag pluggar och han jobbar.

Vi träffades på Poltech. Han var då tillsammans med en annan tjej som han gjorde slut med när han träffade mig =D Uups! Jag började jobba där den 11 september 2000 (ett år innan terrorattacken i USA) och den 20 september startade vi vårt förhållande (han hade då gjort slut och flyttat ifrån sin flickvän). Efter tre veckor frågade han mig om jag ville förlova mig med honom, ahhh tidigt?!?!?! Men det ville jag såklart, men vi väntade till den  31/12 2000 (nyårsafton).

Hela min familj och min släkt älskar honom! HAn är en kille som är lätt att umgås med och han har inte svårt att vara social. Min farbrors fru tror jag är lite hemligt kär i Uffe =) Hon dissar mig när Uffe och jag träffar henne, hon lägger all sin energi och sitt intresse i honom, vilket är lite charmigt! 

Nu har det gått tio år, tio snabba år! Ibland känns detsom vi varit tillsammans hur länge som helst, andra gånger känns det som vi nyss träffades =) Idag har vi beställt våra nya fölovningsringar som vi ska byta ut på vår tionde förlovningsdag. Tänk att vi varit tillsammans i 1/3 av mitt liv, lite sjukt att tänka så =)

ÄLSKAR DIG UFFE, FÖR ALLTID, FÖR EVIGT, SÅ LÄNGE VI BÅDA ANDAS!

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: