vagentilldromhuset

2010-12-05
14:01:03

andra advent...
...och jag skulle ha en mysig förmiddag med Signe, men Uffe ringde på väg hem från sin bror och berättade att han nog fått vinterkräksjukan så snabbt som attans fick jag packa ihop Signe och mig i bilen och köra hem henne till hennes föräldrar. Nu hoppas vi på att det INTE är vinterkräksjukan utan att det är från pizzan han käkade igår!


 Nu ligger han och sover och jag väntar på att tomtegröten ska bli klar...är hungrig! Den är nog snart klar, mums. Igår var Signe och jag hos Syrran när hon och Adde rev ut deras kök, imorgon ska hon och jag köra skräp till tippen och sen hoppas vi på att Uffe blir bättre snart så vi kan börja sätta upp köket i veckan =)









See you later







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: