vagentilldromhuset

2010-04-22
14:48:58

torsdag...

Halleloj!

 

Idag är det torsdag den 22 april och när jag vaknade imorse snöade det som bara den!!! Hade ca 5 cm snö på balkongräcket, snacka om att jag ville lägga mig under täcket och somna om tills det var vår och sol ute igen, men men, kan ju inte få allt här i världen :) Idag hade jag två föreläsningar men valde att inte åka in på dem, tråkiga föreläsare!! Har istället gjort en massa saker som jag inte har, men som jag borde ha gjort tidigare, ni vet säkert hur det är =)

 

Igår fick jag veta att min kusin på pappas sida (en av de alla) och hans tjej ska bli föräldrar igen, GRATTIS till er =) Liten babyboom på pappas sida av släkten, två kusiner till ska nämligen ha barn, spännande :) Släkten bara växer och växer snart tar vi nog över hela Östergötland =) Imorgon ska jag handla lite och träffa Anna Andersson på en fika, trevligt värre, nu var det ett tag sedan. Blir alldeles för sällan =)

En liten uppfattning om hur det kommer att se ut

 

Lite svårt att förstå kanske, men...ja ni kommer att få se mera sen =)

 

Här är hallgolvet som vi...eller Uffe har gjort, nu är vi i fas när det gäller golvet

 

Här är den gamla garderoben som vi öppnant upp lite grann och ni kommer förstås få en bättre bild på hur det kommer att se ut lite längra fram i renoveringen =)

 

Nu har vi även bokat in vår privata elektriker som ska komma och hjälpa oss med lite eljobb nästa helg, så på söndag och i veckan kommer Uffe att förbereda lite el och sätta upp lite mer gipsskivor. Vi har med andra ord att göra, jag hoppas på lite bättre väder så jag kan hålla på i trädgården lite.

 

Vi hörs

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: