vagentilldromhuset

2010-04-21
08:50:56

regn...

Hääjjj!!

Hur är det med er?? Här är det bara bra! Kul att se att det var så många som var inne och kollade min blogg för två dagar sedan =) Syrran var visst inte så nöjd med bilden jag la ut på henne ;) Men det är ju så att även de bästa måste ju vila någon gång, eller hur??

 

Jag skrev lite om matchen som var i måndags och det gick ju inte så bra som jag hoppades på, men ikväll är det match igen och då får vi hoppas på vinst för mitt lag =)

 


Här är jag ifull gång med att skruva ihop den första stommen till köket...


Så här ser den ut när den är klar, visar ingen lucka än, det får bli lite senare =)

 

Här har Uffe lagt i alla plåtar till golvvärmen

 

Här brottas Uffe med 240 meter värmeslang...kan säga att det kom många fula ord från hans mun när han höll på med detta =)

 

Rubriken säger regn... men jag har inte skrivit något om det, bra där! Det regnar ute och jag vill ha sol. Man blir ju så nere när det är dåligt väder ute =( vill ha fint väder, får så mycket mer energi då!!!

 

Nu kom det några nya bilder, snart kommer det fler =) Hade!!

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: