vagentilldromhuset

2010-04-27
08:16:48

godmorgon...

Hejsan på er

I lördags var vi på 30 årsfest!!! Det var jättetrevligt, mycket folk som jag inte träffat förut och vissa blev JÄTTEfulla =) en riktig batmanfylla blev det. Själv var jag oxå ganska full, men nyktrade snabbt till...skriver varför en annan dag ;) Vissa som läser vet redan, men hoppas att de inte skvallrar...jag vill berätta själv =) Trots detta så blev jag lite sliten på söndagen. Mådde bra när jag vaknade, men när jag kom hem så somnade jag och var jättsliten när jag väl vaknade igen...skumt!!

Igår var det måndag och då hade vi litteraturseminarie och jag hade bara skummat igenom det vi skulle läsa eftersom jag inte mådde så bra på söndagen. Vi hade även en uppsatsintroduktion...den var INTE bra! Fick inget matnyttigt inför det som ska skrivas =( Jag och Carina ska idag börja spåna lite på hur vi ska lägga upp uppsatsen och vilka frågor vi ska ställa till barnen. Uppsatsen är egentligen en ämnesdidaktisk artikel som ska handla om hållbar utveckling och vår ska rikta sig mot barn.

Nu måste jag göra mig iordning inför min "dejt" =)

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: