vagentilldromhuset

2010-04-23
11:36:17

freeeedaaaag...

Änligen fredag!!

Jippi, så skönt med helg. Idag ska Anna komma hit på en fika...myyysigt =) Sen ska Uffe och jag åka in till stan och inhandla lite elprylar. Syrran kanske skulle följa med. Jag var och handlade nu på förmiddagen (mat till nästa vecka). Imorgon blir det 30 års-fest, tjohooo, Hurra för A som fyllde i onsdags. Söndagen hoppas jag att vi kan göra lite hemma, men jag har inga förhoppningar. Jag vet hur det brukar bli på festerna hos dessa personer =) Jag blir ALLTID full av nån konstig anledning =)




Det blir att fika lite på den nystädade altanen idag.


Nu ska jag fixa lite med tvätten innan Anna kommer, ha det bäst så länge!! Vore roligt att veta vad ni som läser min blogg ska göra i helgen?? Skriv gärna en kommentar.

Kramisar


Kommentar:

Tack! :) vad snäll du är.

2010-04-23 @ 14:57:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: