vagentilldromhuset

2010-04-19
19:16:18

dags för match...

God kväll på er allihopa!! =)

Nu börjar sändningarna på den tredje finalmatchen i hockeyn, Djurgården-HV71. Jag är så jäkla nervös för hur det ska gå för mitt favoritlag (Djurgården), det var ju sååå länge sedan de spelade i slutspelet och nu spelar de helt plötsligt i final!!! Hoppas att de vinner ikväll då står det 2-1 i matcher till Djurgården.

Idag har jag varit på Poltech och jobbat hela dagen, har scannat ordrar och jag hann med väldigt mycket idag. Nu har jag laddat in lite bilder till er, tänkte lägga ut några stycken idag och så lägger jag ut fler sedan =) Ni kan ju inte få allt på en gång ;)



Jimmy hjälper till att riva upp golvet i vardagsrummet


Syrra hjälper till att dra spik och stift från taket i det som ska bli köksdelen, glad hon ser ut =)

Taket före målning...

Tak efter målning...fint va??? =)


Taket i kök/matrum...

Samma tak, men med lite vit målarfärg =)

Vid renovering blir det mycket skräp, men Uffe är lika glad för det =)

 

Det var alla bilder ni får idag...fler kommer inom en snar framtid =) Ha det bäst så länge

 

 

 


Kommentar:
#1: Losan

Men va fan du får ju bara lägga ut bilder där jag arbetar. Inte när jag bara står där haha

2010-04-19 @ 20:45:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: