vagentilldromhuset

2009-10-21
15:50:22

onsdag...
Idag har jag haft VFU-seminarium, vilket gick väldigt bra! Det var ju bara att snacka på lite om vad jag hade gjort under VFU-perioden. Tog inte särskilt lång tid. Vi slutade kvart i tio och då var det bara att åka hem och fixa lite inför examinationerna vi har imorgon (torsdag). Första är kl 8-9 och då ska vi prata om vår uppsats som vi skrivit. och den andra examinationen är mellan kl 13-16 och då ska vi redovisa vår lärarhandledning vi har skrivit. Nu känner jag mig redo och ska åka ner till Finspång och dansa lite Linedance. Eller jag ska ha linedance-pass. Jag känner mig alltid trött och seg innan jag ska åka, men när jag väl är där så är det så jäkla roligt!

Hur går det med renoveringen då? Jo, det går framåt! Jag har nog skrivit tidigare att det var dags för flytspackling men det ska göras idag eller imorgon. Det innebär att vi ska sätta kakel och klinkers i helgen samt göra något annat roligt förhoppningsvis ;) 

Inga bilder än. Syrran måste komma hit!!!

Puss och kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: