vagentilldromhuset

2009-10-30
21:41:13

:(
Idag fyller min älskling år, vilket såklart är roligt! imorgon ska han firas tillsammans med mig och min familj och kanske några fina vänner.

Vi var på Hemma-butiken och handlade vitvaror till nya köket idag, det kom att kosta oss 46500 kronor, hjälp! Och vi såg så fram emot att åka ner till Jönköping och hämta vår nya bil imorgon, men fick ett telefonsamtal för ca 15 minuter sedan då vi fick reda på att bilen inte kan hämtas förrän på måndag. Känns lite sisådär att åka omkring på sommardäck fortfarande! Det börjar bli lite kallt och halt på morgonen nu!! Men det är väl bara att gilla läget antar jag!

Tillbaka till vitvarorna! Spisen som finns i huset har nog gått i pension, den går bara på halvfart. Så vi skulle bara köpa en ny spis, men vi passade på att köpa allt på en gång. Personalen är supertrevliga och kunde lagra varorna hos sig tills vi behöver dem. Kanon!!! Måste säga att det blev billigt ändå, hade räknat med en bra bit över
50000:-

Då är det väl bara att ladda inför imorgon!!!!

Lycka till Sofie (om moster Jenny får rätt) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: