vagentilldromhuset

2009-10-18
12:08:01

Bildmysterium...

Jag försökte fixa bilderna som syrran sa, men det fungerade inte. Tror hon får komma hit och fixa det!!!
Jag kan iaf säga att badrummet går framåt. Nu håller Uffe på att sätta upp de sista väggskivorna och takskivorna, efter det är det dags för flytspackel. Jag målar om i garderoben på nedervåningen, så vi kan hänga in ytterkläderna därinne. Planerna för köket ligger och gror i bakhuvudet hela tiden, men där måste vi tänka till ordentligt innan vi börjar riva något. En riktig tidsplan behövs!

Igår gjorde jag omtenta och det gick nog inget vidare bra. Hoppet är ju i och för sig det sista som överger oss! 

Ha det bäst tills vi hörs igen!!

Kram på er 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: