vagentilldromhuset

2009-11-07
11:08:08

Skit-lördag!
Detta måste vara den sämsta lördagen sen vi flyttade in i vårt drömhus! Igår hämtade vi hem den nya spisen, eftersom den gamla hade börjat sjunga på sista versen. Den hade börjat gå på halvfart. Så nu på morgonen skulle jag bränna av ugnen så att vi kunde börja använda den, men jag fick inte igång den! Blev väldans irriterad så Uffe skulle försöka istället. Han fick igång den och sen sa det POFF! Vet inte alls vad som hände och Uffe fick ringa efter förstärkning i form av Nisse och hans pappa. De håller på just nu, och jag hör något om att de ska chansa med något...tro att jag är rädd!!! Får ju verkligen hoppas att den fungerar, den kostade ju iaf 16000 kr och vi har inte ens hunnit använda den än. Det känns verkligen som en underbar lördag denna lördag. Tur att vi ikväll ska hem till finaste vännerna Nisse & Johanna och fira en herre som fyller 35 i morgon. Och han kommer få de finaste presenterna någonsin ;) Ikväll blir det därför mågra liter vin som tröst för denna skitdag!

Måste ju nämna att min kusins äldsta dotter har blivit mamma för första gången till en liten Felicia. Grattis till er!!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: