vagentilldromhuset

2009-11-09
14:21:19

Ny vecka

Nu är det en ny vecka, som några av er säkert har sett hade jag en mindre bra lördag och jag kan meddela att söndagen inte var mycket bättre den! Lördagen började ju med skit men avslutades bra med fina vänner och god mat och god dryck. Kanske lite för mycket god dryck. Vi kom till våra vänner strax innan fem på eftermiddagen och då serverades lite bubbel. Sen gick kvällen och helt plötsligt var klockan halv fyra (på morgonen). Då har jag alltså (för er som inte kan räkna) druckit i 11 timmar. Ups!! Gick och la mig för att sova vid kvart i fyra och vaknade någon gång vid sju på grund av att jag mådde lite illa! Vi åkte till slut hem och vägen hem var en pina. Vägen är krokig och...ja, vad ska jag säga? Det var nog väldigt länge sedan jag var sååå glad över att se en toalett. Jag låg hela dagen. På kvällen fick jag äntligen i mig lite mat och efter det mådde jag väldigt mycket bättre, men inte tillräckligt för att orka sitta upp. Idag mår jag prima, men har lite svårt att skratta eftersom det gör så fruktansvärt ont i musklerna efter mina besök på toan ;) Man får vad man förtjänar säger dom!

Ha en underbar dag allahopa så hörs vi en annan dag!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: