vagentilldromhuset

2009-06-09
14:59:08

Städa,städa!
Hejsan på er!!
Idag har jag städat i stort sett hela dagen, började dock med en morgonpromenad och avbröt för att fylla på kylen lite. Det ekade nästan i den ;) I morgon är det visning av huset och jag är så j...a nervös. Har inte hört om det tillkommit fler intressenter men för en vecka sedan var det 10 stycken, jag hade hoppats på ca 5-6, så jag är glad men sketans nervös. Uffe och jag ska på besiktning av huset som vi är intresserade av imorgon  och jag hoppas innerligt på att det andra paret drar sig ur, alla måste hålla tummarna för det, LOVA!!!!

Nu börjar resultaten för den här kursen ramla in och än så länge ser det bra ut, blev godkänd på den individuella texten som jag rafsade ihop kvällen innan den skulle vara inlämnad. Synpunkterna som examinatorn hade lämnat var jättebra, en enda sak jag skulle tänka på och det var att vid ett ställe hade jag använt mig av talspråk, men i stort var texten mycket välformulerad och grammatiskt korrekt =) undrar bara hur det gick till, kanske är så att jag är ganska bra ändå ;)

Ikväll ska jag till syrrans svärmor, hon ordnar ett Tupperwareparty, attans vad det kommer att bli dyrt... Det är något som jag tänkt på att jag behöver, men jag har ju naturligtvis glömt bort det...kanske kommer på det och en massa annat jag vill ha när jag väl är där. Ska försöka hålla lite i pengarna, måste ju spara lite till KRETA!!!!!!

Ha det så hörs vi när jag har mer info om husköp och husförsäljning!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: