vagentilldromhuset

2009-06-15
12:56:35

Ny vecka, nya möjligheter
Måndag...vad gör man på en måndag?? Jag sitter här och skriver ner lite tankar. Sen ska jag sätta mig i soffan och fortsätta läsa i den andra boken i "the twilight saga". Böckerna är bara LITE beroende framkallande, om ni inte tror mig så kan ni ju alltid fråga Uffe ;) Annars har jag städat och nu tvättar jag, tjohoo!! Jag har ju inget val eftersom det är besiktning av vårt hus imorgon. Dessutom börjar budgivningen på huset som vi vill köpa. Vi vet fortfarande inte om det andra paret ska vara med eller om de dragit sig ur, men det märker vi antagligen imorgon. Vi frågade mäklaren om dem, men han hade inte hört något så han skulle ringa dem idag.

I lördags var vi på släktträff i Hällestad! Det var väldigt trevlig, så tack till faster Christina som ordnade detta!! Vi hade 5-kamp och jag vet helt ärligt inte på vilken placering jag hamnade...det gick ju inte så bra om jag säger så ;) Pappa vann precis som förra året, det kom ju inte direkt som en överraskning.

Nu är det bara 38 dagar kvar tills vi åker till KRETA!!! Längtar såååå!!! Tänker inte börja räkna ner timmar än...

Håll tummarna för oss imorgon!!
Kramisar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: