vagentilldromhuset

2009-06-11
08:14:01

Nervööössss!!!
Igår var det visning på vårt nuvarande hus och mäklaren ringde på kvällen för att förmedla att allt hade gått jättebra. Två stycken hade visserligen inte dykt upp, men de som var här tyckte att det var väldigt fint och ville gärna gå med på besiktningen. Några hade varit väldigt intresserade då de frågade om tillträdesdatum och ville flytta in innan skolan började i höst. Med rätt betalt flyttar vi när som ;) Idag är det också visning på huset och det är 2-4 inbokade besök. Jag är alldeles för nervös för att vara hemma så kl 9 ska jag ut och gå med Jossan sen ska jag äta frukost och sedan åka ut och jobba lite på mitt gamla jobb.

Det var även besiktning på "drömhuset" igår. Det gick som vi hade väntat oss, inga överraskningar. Taket måste bytas snarast, båda badrummen måste göras iordning, eller som besiktningsmannen sa "RUS=riv ut skiten"!! Sen var det andra saker, men som sagt inga överraskningar för våran del. Det andra paret som va med tystnade ganska snart och blev ganska tomma i blicken, hihi, hoppas de drar sig ut nu!!!! Får nog lite mer info ikväll när mäklaren ringer.

Jag fick mitt arbetsschema för v 29 igår kväll, det blev lite smörjobb ;) Jobbar 11-16,45 måndag-fredag, vi är två pedagoger fram till ca kl 15 och det är BARA 2 barn, hur glassigt är inte det. Vi kan ju göra massa roliga saker!!

Hörs senare!! Kramisar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: