vagentilldromhuset

2009-06-26
17:56:26

Hejsan heeeejjj!!

Idag är det fredag och huset såldes i onsdags för 975 000 kr. Det är jäkligt bra (tycker jag) eftersom utgångspriset var 900 000. Vi flyttar ut den 1 september och de nya ägarna flyttar in den 15: e september. Jag har alltså två veckor på mig att städa ;) Jag vill egentligen flytta NUUUU, men antar att jag måste vänta lite till, tur att vi har kreta-resan att se fram emot innan!!

Annars är det ganska dött just nu, jobbar på Poltech i två veckor till sen en vecka på Ljusfalls friskola som frita-fröken sen åker vi!!! Jag kuggade på tentan, vilket i och för sig inte kom som en överraskning.

Nähe, ska nog städa lite och lägga kött i marinad tills imorgon!

Hörs


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: