vagentilldromhuset

2009-06-12
15:14:42

Fredag!!
Då var det fredag igen, tiden går fort när man har roligt. Har idag varit hos frissan och trollat bort den hemska utväxten, så nu är man snygg igen ;) Sen åkte jag hem och tittade på Twilight (igen). Var bara tvungen eftersom jag läser första boken nu och jag måste då säga att Edward är ju verkligen inte snygg, men när man läser boken och dessutom ser filmen kan man ju inte bli annat än lite "kär" i han. Boken är sååå mycket bättre än filmen, mycket mer dejtaljer som inte visas i filmen. Nu väntar jag bara på att min lilla vampyr ska komma hem ;) Ikväll ska vi träffa min kusin Adde och hans tjej Soffe, vi ska till O´learys och käka lite mat, mysigt!!

Huset då! Igår ringde mäklaren och sa att vi slagit rekord i antal personer som tittat på ett och samma hus på vår gata. Säger då det, vi är ju BÄST!! Kanske lite mäklarnas förtjänst iom de fina bilderna och annonsen, Tack till dem!! Det verkar vara många som är intresserade, så vi hoppas på budgivning och mycket pengar till oss. Vi har inte hört något än om det andra paret (som är/var intresserade av vårt drömhus) har klivit åt sidan eller ej, men det hoppas vi starkt på.

I morgon är det släktträff på pappas sida så jag hoppas innerligt på bättre väder!

See you later!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: