vagentilldromhuset

2009-06-02
18:09:52

Fortsättning på föregående
Ja, det verkar ju iaf funka detta :)
Bloggen ska ju som sagt vad handla om vårt drömhus men jag kommer naturligtvis skriva om allt som pågår i mitt liv just nu. Förhoppningsvis kommer jag att kunna lägga ut lite bilder som rör händelser runt omkring mig, men jag är ju inte så tekniskt lagd så vi får se hur det går.

Vårt hus finns just nu ute till försäljning och vi är på jakt efter ett nytt, vilket vi kanske redan har hittat. Vi har tittat på ett hus som är väldigt charmigt och har de egenskaper vi söker, men det finns en intressent till... Idag fick vi vattenprovet som är taget från fastigheten och det visar på att en ny brunn måste borras. Detta är något som vi redan har räknat med, men förhoppningsvis inte det andra paret ;) Huset ska besiktas under nästa vecka och då hoppas vi på att det andra paret blir skrämda över vad som måste göras och drar sig ut!! Alla som läser detta måste hålla tummarna för oss!!!

Nu ska jag sätta mig ner och plugga till den berömda begreppstentan jag har imorgon, tjohoo!! Håll gärna tummarna för det med, snälla!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: