vagentilldromhuset

2009-06-06
08:44:58

En presentation av mig!?!?!?

Som sagt, jag är ju inte så haj på såna här grejer än så ni får ha lite tålamod & förståelse för min klantighet osv. ;) Jag kom på igår att det kanske kunde vara bra om jag gav en liten presentation av mig själv ;) Så här kommer den:
Jag heter Linda är 27 (snart 28) dvs närmar mig 30 med stormsteg, hjälp!! Är sambo med Uffe sedan ca nio år tillbaka, han är min bästaste, puss på dig! Bor i en liten stad i mellansverige och kommer inte flytta därifrån, bara lite mer ut på landet ;) Jag pluggar just nu till lärare, eller just NU har jag sommarlov, men annars pluggar jag...bara 2.5 år kvar...går nog fort... Äh, jag tror det räcker de som läser känner väl mig ändå skulle jag gissa på. Idag lägger jag ut adressen på facebook så alla mina fina vänner kan läsa!!

Mer info om husförsäljning och husköp får ni veta i mitten/slutet av nästa vecka

Kramisar på er!!!


Kommentar:
#1: Anonym

hej vad kul med en blogg till att lägga till min kolla sista. jag håller tummarna för att ni får köpa huset och att de andra drar sig ur. vist är det skönt med sommarlov. plocka undan alla böcker och skol grejer idag skönt och inte se dem på ett tag..

2009-06-07 @ 22:22:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: