vagentilldromhuset

2009-06-04
13:06:16

Då var det dags för sommarlov!!
Jag har idag börjat mitt lååånggga sommarlov!! Igår var det tenta som gick sådär, kan ha gått bra men kan lika gärna gått dåligt :( Ikväll ska jag och tjejerna i arbetsgruppen fira att ett år på lärarprogrammet är avklarat, JIPPI!!! Det blir bubbel och vin för hela slanten och det ska blir riktigt trevligt.

Får se om det blir något sommarjobb framöver. V 29 är iaf spikat, då ska jag jobba på "frita", det ska bli roligt =)

Jag har ingen ny information om drömhuset men det är nu 10 intressenter på vårt nuvarande hus, tummen upp för det och hoppas på många fler!

Kramar på er

Kommentar:
#1: Losan

Måste testa rumpleken!=)

2009-06-05 @ 18:32:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: