vagentilldromhuset

2009-12-14
10:25:40

Spa-helg
Hejsan heej!
I torsdags åkte vi (jag, Uffe, syrran, Jimmy, mamma, pappa, kusin Adde, Sofia) till vårat grannland Finland. Vi tog båten över till Åbo och for vidare till Nådendal med buss. Vi var framme på hotellet fredagen den 11 dec, tidigt på morgonen. Där åt vi frukost och efter en stunds vila gick vi ner och badade och hade det trevligt. Lördagen spenderades med några trevliga spa-treatments. Jag gjorde bla en torvbehandling för hela kroppen, somnade nästan, var såå himla skönt! Efter det gjorde jag en ansiktsrengöring med lite ansiktsmassage och ansiktsmask, skönt skönt!! Resten av lördagen spenderades i de olika poolerna, bubbelpoolen var väl den som var varmast och mest avkopplande. På söndagsmorgonen påbörjades hemresan och jösses vad jag är trött idag!!!!!!


Idag tog jag ledigt från skolan och ska röja lite hemma samt packa upp och försöka hinna med lite läsning!


Vad händer i huset??? Inte så mycket, vi har köpt spegel och krokar till badrummet, förhoppningsvis kommer de upp under veckan, sen hoppas jag även att vi kan åka in till Norrköping och köpa MDF-skivor till garderoben så vi kan få ordning där innan köksrenoveringen påbörjas. Nu har vi iaf kommit fram till vad vi ska ha för skåp i köket, måste nog åka in till Linköping och kolla in vilken lucka vi ska ha och vilken bänkskiva. Kan vara så att Ikea inte har den bänkskiva vi vill ha coh då tar vi bara skåpen och luckorna. Det vi vet är att luckorna ska vara vita och gå lite åt det lantliga hållet...kommer att bli såååååå fint!!!! 


På onsdag ska jag jobba och förhoppningsvis några timmar nästa tisdag!


Hej på er, hörs senare 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: