vagentilldromhuset

2009-12-06
10:03:32

söndag

Hejsan heej!!!!

Idag är det söndag och den här dagen känns bättre än gårdagen, eller iaf halva gårdagen. Jag hade omtenta igår mellan kl 8-12. Och den tentan gick inte så bra som jag hade hoppats på. Det var en begreppstenta, dessutom var det en tröskeltenta. tyvärr kunde jag bara ett begrepp ur varje begreppspar som jag skulle beskriva och problematisera samt sätta in i versamheten. Jag kunde som sagt beskriva ett begrepp och det andra fick jag hitta på lite om, så jag får väl hoppas på 6 poäng iaf (11=godkänt). Jag ska forska lite i hur min studiegång är uppbyggd och välja breddningar som jag kan ha nytta av i mitt kommande yrke. Vet iaf att jag vill läsa en termin utomhuspedagogik och en termin specialpadagogik.

Dagen idag då??

Uffe ska tydligen tvätta bilen, jag skulle behöva hitta något om vaför bakterier som är så små att man inte kan se dom, ändå kan vara farligare än en flodhäst!!! Detta ska redovisas på onsdag. Texten måste vara klar imorgon då vi i arbetsgruppen ska sätta ihop våra texter och bestämma vad vi ska säga på undervisningen. Sen ska vi göra listor och förberedelser inför köksrenoveringen.

Vi hörs!!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: