vagentilldromhuset

2009-12-30
15:55:08

snart är året slut!
Idag är det en dag kvar tills 2009 tar slut och 2010 tar sin början. Undrar vad 2010 har att erbjuda för något??? Vad har jag gjort under 2009? Min första tanke är ingenting, har bara pluggat, men det är ju inte riktigt sant. Vi bestämde oss för att sälja huset på Dragonvägen och vi köpte vårat drömhus Soltäppan! Vi var även på Kreta i två veckor med våra underbara vänner Nisse och Johanna. Vi har även fått en del nya bebisar i släkten, både på min mammas, pappas och Uffes sida av släkten. Tillskotten som har kommit heter Signe, Astrid, Felicia, Isak, Emil, Anton (Örjans son, finns nämligen en till), Hanna, Leona det var nog kanske alla! Det kommer minst två till i min släkt under 2010 och även en kompis till mig ska få bebis i februari. Spännade!!


 2010= några bebisar i början av året, renovering av kök, vardagsrum och hall samt lite fix på utsidan av huset, vad vet jag inte än ;) Sen är det väl bara att vänta och se vad året kan ha att erbjuda, hoppas på roliga överraskningar =)


Imorgon är det som sagt nyårsafton och Ufe och jag har då varit förlovade i NIO år, skriver nio med stora bokstäver eftersom det är ganska länge! Det blir lite skridskoåkning på förmiddagen och sen ska vi till mamma och pappa på kvällen. Hannu, Carro, Jonna, Nadja (vet jag inte), Syrran, Jimmy, Jossan ska väl dit också. Uffe gick nyss och la sig för att han känner sig dålig, hoppas att han inte blir sjuk, då får vi vara hemma!!!


Ha det bäst och GOTT NYTT ÅR!!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: