vagentilldromhuset

2009-12-02
11:02:09

paus

Har nu tagit en liten kort paus i pluggandet. Ska alldeles strax ner till källaren och slänga i en maskin tvätt och sen blir det mer pluggande. Får inte glömma att äta lite lunch ;) Har nästan sammanställt klart alla begrepp och ska skriva rent dem och sen läsa, läsa och så lite läsa igen! Även imorgon är det pluggdag och så även på fredag! Det vore bra om alla som jag känner kunde hålla tummarna för mig på lördag mellan kl 8-12!!! Måste fixa det här nu, annars får jag inte fortsätta på programmet förren till 2011. Jag ska visserligen fortsätta läsa under nästa år och då blir det breddningar som jag ska läsa. En termin utomhuspedagogik och en termin specialpedagogik! Det innebär att när jag går ut har jag Natin-inriktningen (Natur) samt att jag har breddning mot specialpedagogik och utomhuspedagogik, en bättre utbildning.

Med renoveringar är det lugnt just nu. Vi ska, innan jul, fixa lite hyllor i garderoben samt att vi ska fixa spegel och spegellampa till badrummet, även lite toarullshållare och annat småfix!! Sen är det planering av köket som gäller. Nu ska det fixas listor på vad som ska göras, hur det ska göras och när det ska göras. Gärna vem som ska vara med och göra det!!!

Nu ska jag tvätta, plugga, äta och så plugga lite till. Hörs sen!!!!


Kommentar:
#1: Syster

Håller alla tummar för dig!!!!!

Vi hjälper gärna till!

2009-12-04 @ 20:29:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: