vagentilldromhuset

2009-12-08
19:21:12

läsdag

En dag som har präglats av läsning. Jösses, endast läsning. Jag har bla läst i en bok om människans fysiologi...fattar noll!!! Den är så nedrans komplicerad, sjuksköterskorna läser den boken och sist jag kollade gick jag på lärarprogrammet. Imorgon är det laborationer på förmiddagen och sen läsning hemma på eftermiddagen och så ska vi fara till Linköping efter att Uffe slutat jobbet. Måste köpa bilbatteri till Volvon, en psegel till nya badrummet och så måste jag ha en bikiniunderdel tills vi far till Finland på SPA!!! Ska bli så skönt att komma iväg lite, men jag är inte helt överlycklig över båtresan, sen jag blivit äldre har jag blivit så jäkla sjösjuk. Det är Jättejobbigt!! Hoppas att det inte blåser allt för mycket.

Ikväll blir det lite slappande på soffan och lite TV-tittande, Biggest Loser och Desperate Housewifes

Höres


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: