vagentilldromhuset

2009-12-16
21:39:18

kallt...
Det är kallt ute och inne! När vi kom hem frå jobbet idag var det 15 grader inomhus...brrrr!! Uffe fick gå ner och tända lite i pannan, sitter med mössa inomhus. Blir förhoppningsvis varmare snart, kanske när jag ska gå och lägga mig. Vi var i stan idag och köpte de sista julklapparna, såå skönt att de äntligen är klara. Skulle ju även köpt MDF-skivor, men det gick inte. Hoppas att det blir snart, skulle verkligen behöva göra klart i garderoben.


Idag har jag jobbat på mitt gamla jobb, har hjälpt dem med inventeringen som ska göras efter nyår, alltid bra att börja i tid. Jag ska jobba där imorgon oxå sen är det skola på fredag och på lördag kommer min kusin Antero och hans sambo Elin, ska bli sååå trevligt!!!! Längtar!! Syrran ska komma oxå, inte Jimmy för han ska jobba och tjäna lite pengar, han får komma en annan dag!!!


Snart dags att hoppa i kojs! Kram på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: