vagentilldromhuset

2009-12-29
10:40:59

gräsänka...
Hejsan heej


Uffe åkte precis iväg till Nisse de ska iväg på nån jobbgrej och jag blev ensam hemma :( Har messat till syrran om att vi borde åka in till Norrköping och äta mat på Sing Thai, världens bästa Thai-restaurang!!! Hon skulle kolla med Jimmy först. Hoppas vi åker!!! Annars ska jag läsa lite och ta det lite lugnt och bara slappa. Syrran har tvingat mig att läsa första Harry Potter boken och jag har nog kommit 140 sidor in i boken, men jag håller samtidigt på med Fyrvaktaren av Camilla Läckberg den är kanonbra!!! Fick precis ett sms från syrran vi åker till Sing Thai...jag har världens bästsaste syster!!!!!!!


Igår fick Uffe och jag se att Epoq hade 20% på alla sina kök! Måste göra en ritning på den oxå för att kolla priset, de har en likadan lucka som IKEA och den som vi vill ha. Blir det billigare så kanske... Igår bytte vi dörren ner till källaren och imorgon fortsätter vi med garderoben...kan bli en annan lösning en den vi hade tidigare...återkommer om det och jag lägger ut lite bilder så ni får se hur det ser ut!


Ha det bäst så hörs vi senare


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: