vagentilldromhuset

2009-12-23
09:04:12

da´n före doppareda´n
Imorgon är det julafton, JIPPI!!!!! Julen är nog den finaste tiden på året! Särskilt denna jul, eftersom det nog kan bli en vit jul, om snön ligger kvar vill säga. Vi hoppas på det iaf. Igår var jag hos frissan och gjorde mig julfin i håret. Det blev lugg och jag är helnöjd, bra jobbat Wenche!! Sen var vi hos syrran och hennes karla-karl och fikade även mamsen och papsen fick komma.
Idag blir det en tripp in till stan, mest för att se om vi kan hitta något att ha på oss imorgon på självaste julafton. Alla julklappar är inhandlade och ikväll ska de slås in. Svärmors julklapp ska jag slå in efter att jag har stängt igen datorn, för vi ska hem till henne och fika lite när vi kommer hem från stan. Sen är det hem och göra julskinka, klä julgranen och slå in klapparna som gäller. Kvällen avnjuter vi med skinkmacka och lite tomtegröt och så klart trolltyg i tomteskogen, VÄRLDENS BÄSTA film!!!!!!!!!

Ha en riktigt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR allesammans!!!!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: