vagentilldromhuset

2009-12-19
16:14:18

-18
Idag när Uffe och jag gick upp var det 18 minusgrader ute...tur att vi satte igång elpatronen igår kväll så vi inte hade frusit ihjäl under natten!!!! Nu är det bara minus 9 och det kommer llite snö från himmelen, mysigt! Just nu väntar vi på att mamma och pappa ska ringa så vi kan åka och hämta dom. Dom och syrran ska komma hit och äta lite mat och dricka lite dricka ;) Egentligen skulle min kusin och hans tjej och deras underbart söta dotter komma till oss ikväll och även syrran, men lilla Signe har blivit sjuk. Så vi får ta det en annan dag! Vi ska åka och fika hos dom imorgon, ska bli mysigt!! Krya på dig gumman!!!
För att inte maten skulle gå till spillo ringde jag mamsen och papsen och de vill komma hit, mamsen skulle bara tvätta först, det är därför vi väntar! Hoppas det blir lite kortspel ikväll oxå.


JAG KLARADE TRÖSKELTENTAN!!!!!!!!!! Vilket innebär att jag går ut 2012 istället för 2013, så himla skönt!!!!!!!!!!!!


HA det bäst!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: