vagentilldromhuset

2009-08-07
20:38:26

Nyss hemkommen från den underbara ön Kerta

Igår kom vi hem efter två underbara veckor på Kreta! Ett fantastiskt ställe som jag absolut kan åka tillbaka till. Det var andra gången vi var där. Vi har inte gjort något alls under dessa två veckor, enbart solat, badat, ätit god mat, druckit god dryck och träffat roliga människor =) Det var ju visserligen något, men jag menar att vi inte gjort några utflykter eller annat som man måste hålla tider för ;) Vi hade ju semester!!

Imorgon ska jag börja plugga lite smått inför tentan som jag har på torsdag och så ska jag dessutom börja med lite mer nerpackning av huset. Vill ha så mycket  som möjligt klart innan  skolan börjar v 34. Sen flyttar vi v 36. Ska bli så skönt, huset som vi bor i nu känns inte längre som vårat.

Ha de så hörs vi senare!!!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: