vagentilldromhuset

2013-01-04
09:11:38

fjärde dagen på nya året
Hejsan på er!
 
Hur har ni haft det under de 4 dagarna som har gått på det nya året?? Jag har haft det riktigt bra, fått in tre träningspass - två stavgångspromenader och ett pass med min PT. PT-passet var igår och vi körde ben, bröst och lite axlar, hon vet hur mycket jag bara ÄLSKAR att köra axlar. NU hoppas jag att ni förstod ironin i älskar ;) Julen och nyår har väl inte varit de allra bästa dagarna vad gäller maten och allt annat gott som man kan äta under den tiden. Jag var rätt kaxig innan och sa att jag lätt skulle ha gått ner i vikt efter jul, men igår var jag inte så väldigt kaxig längre. JAg har ätit galet mycket godis, druckit läsk och ätit ostbågar och så en massa mat på det oxå. Allt har inte varit dåligt, men min karaktär försvann när vardagarna försvann - INGET BRA! Som lite grädde på moset så fick jag min mens oxå så jag kände mig svullen som en gris, blää. Det var tunga steg mot vågen igår =( Var helt säker på att jag skulle ha gått upp minst ett kilo. JAg hade visserligen tränat under dessa dagar och tur var väl det ;) Men jag hade faktiskt gått ner 0.4 kilo!! Inte mycket, men ändå minus och det får jag vara väldigt glad för.
 
Men nu är det vardag och jag har kommit in i rätt matvanor igen och träningen går bra så det känns fantastiskt. Nu är det bara att köra och hoppas på en mycket större viktminskning nästa gång =)
 
Nu ska jag fixa till mig för några timmars jobb!
 
Kram på er
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: