vagentilldromhuset

2012-07-15
08:58:38

En dag kvar...
...imorgon har Uffe och jag ettårig-bröllopsdag ♥ Det är en underlig känsla då det känns som detta år har gått såååå fort, men samtidigt känns det som vi varit gifta i all evighet. Det kanske är så det ska kännas när det är rätt. Imorgon får vi även öppna en bröllopspresent som legat och väntat på oss i ETT år =) Jag har gått och lyft det några gånger för att försöka komma på vad det är, men icke sa nicke, inte kommit på nått än. Bara ett dygn kvar tills vi får veta =)
 
Igår var Anders här och hjälpte Uffe med fönstrena i hallen på övervåningen och han kommer även idag, TACK Anders, guld värt att ha släkt och vänner som hjälper oss! Idag SKA jag försöka hinna måla lite så vi måste röja bort borden som står i partytältet. Syrran kanske kommer förbi idag oxå, då kanske vi målar och kanske går en promenad och kollar lite blåbär.
 
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen ska jag fixa i ordning tårtfyllningarna till min födelsedagstårta, jag fyller ju år i morgon oxå ;) Jag har gjort tårtbotten och idag ska jag göra after eightfluff och päronmousse och även slänga ihop vit chokladsmörkräm till spackling av tårtan, ska komma ihåg att ta lite bilder så ni får se hur det blir =)
 
Dags att sätta igång!
 
Kram på er
 
 
 
 

Kommentar:
#1: losan

Finaste brudparet!

2012-07-15 @ 12:57:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: