vagentilldromhuset

2012-01-19
18:37:17

jobbat
Idag har dagen verkligen gått i ett! Började jobba kl 8 på mellanstadiet i två klasser och sen ner till frita och där var vi två som nte var särskilt insatta i systemet (länge sen jag var på frita nu). Jag slutade kl 16.45 och när jag kom hem hade Uffe börjat laga mat och han hade städat toaletten så jag ska ta dammsugningen på nedervåningen nu efter att jag suttit här och kollat lite bloggar och annat skrutt =). Sen ska jag ta en varm dusch.

Halsen kändes okej i morse, men nu gör den ont igen, tråkigt när det ska hålla på så här och gå fram och tillbaka, bättre att bli sjuk och sen få var afrisk och må bra!!

Två personer jag känner var med i två olika bilolyckor igår, läskigt, men alla mår förhållandevis bra, kunde gått värre =( Man får helt enkelt vara bra att det faktiskt inte blir värre personskador än det blir!! OTÄCKT!!

Uffe sa att vår mosaik till bardumsgolvet hade kommit, så det blir väl en tripp in till stan i helgen för att hämta hem det!

Nu ska jag ta dammsugningen!!


Kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: